חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לצאת לפנסיה עם יכולות כלכליות

לצאת לפנסיה עם יכולות כלכליות עם נטו תכנון פיננסי

עבור לא מעט רגעים בחיינו נבצע הכנה, בין אם מדובר בכניסה אל בית ספר חדש ועד אל מעבר לדירה חדשה ואפילו לפני טיסה קצרה. אבל כמה מאיתנו באמת עושים תכנון מעמיק ונכון עבור הזמן החשוב ביותר שלנו והוא זמן הפנסיה? ככל הנראה שמעטים מאיתנו מצליחים לחבר בין שלל המספרים, האופציות והקרנות שהוצעו לנו או שאנו כבר חברים בהן. לכן מומלץ להתכונן אל "זמן הזהב" בחיים, בו נוכל להשקיע בתחביבים שלנו, בילדים, בנכדים ובעיקר בעצמנו מאשר לעבוד. ובכדי לעשות זאת נכון, חשוב לקבל שירות פנסיוני שיוכל המותאם לגיל שלנו, למצב ההכנסה שלנו ועוד מספר תנאים קריטיים בתכנון פנסיוני.

שלבים ראשונים בתכנון פנסיוני

וכמו כל תכנון אל כל נסיעה או רגע חשוב בחיינו, גם תכנון פנסיוני יכלול לא מעט שלבים שברובם יהיו כוללים כמויות גדולות של מידע. על כן השלב הראשון הוא איסוף של מידע עדכני, בין אם מדובר בפוליסות ביטוח, קרנות פנסיה, קופות גמל. כמובן שהמידע המשותף שנזדקק לו יהיה כמובן היתרות העדכניות, פירוט זכויות, העתקים במקרה של ביטוחים ובעבור קופות גמל ידרשו עוד מספר נתונים שונים. אל צד כל אלו חשוב גם להכיר בהסכם העבודה שקיים, במידה ואנו שכירים וכמובן את תנאי משיכת הכספים בקרן. 

לתכן בצורה מיטבית

על מנת למקסם את הזכויות והיכולות הפנסיוניות שלנו, חשוב לקבל את השירות המנוסה, האיכותי וההוליסטי ביותר. ועל כן אחת ההמלצות בעבור עובדים המבקשים לבצע תכנון פנסיוני, תהיה לא אחרת מאשר חברת נטו תכנון פיננסי. שם נוכל לקבל את כל המעטפת, גם עבור תכנון פנסיוני, מציאת אפיקי השקעה מתאימים לגיל הזהב ואפילו תכנון פנסיוני מחדש שיוכל לעזור לנו להגיע אל גיל הפנסיה ברווחה כלכלית. 

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות למומחים של נטו תכנון פיננסי והם ישמחו לעמוד לרשותכם!