חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תיקון שריטות לרכב עשה זאת בעצמך: מדריך שלב אחר שלב לתיקון שריטות באופן עצמאי



שריטות לרכב הן דבר בלתי נמנע של בעלי רכבים, אבל זה לא בר תיקון. עם קצת סבלנות והטכניקות הנכונות, תוכלו לתקן בעצמכם שריטות לרכב ולחסוך זמן וכסף. במאמר זה, אנו נספק לך מדריך שלב אחר שלב שיעזור לך להתמודד בביטחון עם תיקוני שריטות באופן עצמאי.

 הערכת הנזק לפני שמתחילים

חובה להעריך את היקף הנזק. לעתים קרובות ניתן לשפשף שריטות קלות על פני השטח שלא חדרו עמוק. שריטות עמוקות יותר שעברו את הצבע דורשות גישה יסודית יותר. השתמש בציפורן כדי להעביר אותה בעדינות על פני השריטה. אם הציפורן שלך תופסת, סביר להניח שהשריטה עמוקה ותדרוש צבע טאצ' או התערבות מקצועית. אם מדובר בשריטות משטח, יש מצב גדול שתיקון באופן עצמאי יספיק.


שריטות באופן עצמאי – איך ניגשים

 אסוף את הכלים והחומרים הדרושים

כדי לתקן שריטות על פני השטח, כנראה שתזדקקו לפריטים הבאים: מטלית מיקרופייבר, תרכובת לתיקון שריטות, תרכובת ליטוש ומלטש בעל פעולה כפולה (אופציונלי אך מומלץ). פריטים אלה ניתן למצוא בקלות בחניות או באינטרנט. באתר DetailIT תוכלו למצוא את כל הכלים והחומרים הנדרשים לכם.

 התחל עם ניקוי
לפני הכניסה לתהליך התיקון, נקה היטב את האזור השרוט עם שמפו לרכב ומים. שלב זה מבטיח שאף לכלוך או פסולת לא יפריעו לתהליך התיקון.

מריחת התרכובת לתיקון שריטות
בעזרת מטלית מיקרופייבר נקייה, מרחו כמות קטנה של תרכובת לתיקון שריטות על הבד ושפשפו אותה בעדינות על פני השטח השרוט בתנועה סיבובית. המשך עד שהשריטה תהיה פחות גלויה. היזהר לא להפעיל לחץ רב מדי, שכן הדבר עלול לפגוע בצבע שמסביב.

פוליש לגימור ללא רבב
לאחר מריחת תרכובת תיקון השריטות, הגיע הזמן להבריק את האזור להשגת גימור חלק ומבריק. מרחו כמות קטנה של תרכובת ליטוש על מטלית מיקרופייבר נפרדת הברק בעדינות את האזור המתוקן. אם רכשתם פוליש בעל פעולה כפולה, הדבר יעזור להאיץ ולשפר את תהליך הליטוש.

לסיכום, תיקון שריטות רכב באופן עצמאי הוא אופציה ריאלית לשריטות פני. על ידי ביצוע שלבים אלו ושימוש בכלים ובחומרים הנכונים, תוכלו לשחזר את מראה הרכב שלכם ולחסוך כסף בתיקונים מקצועיים. למגוון רחב של מוצרי טיפוח ואביזרים לרכב, בקר באתר DetailIT ושם תוכל למצוא את כל מה שאתה צריך כדי לשמור על מראה הרכב שלך במיטבו.