חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ציפוי נגד שריטות לרכב – הצעד הראשון כדי לשמור על הרכב שלכם

שריטות הן הנזק השכיח ביותר לרכב. הם יכולים לקרות ממספר מקורות, כגון ציפור שעפה ליד ופוגעת במכונית או דלת המכונית של מישהו אחר הנטרקת ברכב שלכם.

שריטות יכולות להיווצר על ידי דברים רבים, כמו מפתחות המכונית, מטבעות, או אפילו השימוש היומיומי במכונית. על מנת להגן על רכבכם מפני שריטות, תוכלו להשקיע בציפוי נגד שריטות לרכב שלכם.

הציפויים נגד שריטות הם שכבה של חומר שקוף שמורחים על פני הרכב. הם משמשים להגנה על המכונית מפני שריטות, פגעים ונזקים אחרים.

ישנם שני סוגים של ציפוי נגד שריטות: ציפוי מיונן וציפוי ננו. הציפוי המיונן נפוץ יותר מכיוון שהוא זול יותר לייצור וניתן ליישם אותו בשכבות להגנה עמוקה יותר.

אילו סוגי ציפויי נגד שריטות לרכב יש?

ציפוי נגד שריטות הוא שכבת הגנה המגנה על הרכב מפני שריטות. הציפוי הוא שכבה דקה של פולימר שמורחים על פני הרכב.ניתן ליישם אותו על כל משטחי המכונית אך הוא משמש בעיקר לצביעה, זכוכית ופלסטיק. הציפוי מגן מפני שריטות הנגרמות מסלעים, חול, מלח וגורמים סביבתיים נוספים.

ישנם עוד סוגים של ציפויים נגד שריטות, ציפוי קרמי לרכב וציפוי פוליאוריטן לרכב. האפשרות היקרה יותר היא ציפוי קרמי מכיוון שהוא מחזיק מעמד זמן רב יותר ויש לו יותר הגנה מפני שריטות.

כמה עולה טיפול נגד שריטות?

ציפויים נגד שריטות הם דרך מצוינת להגן על החלק החיצוני של המכונית שלך. הם מורחים על הצבע ויגנו עליו מפני שריטות ונזקים אחרים. הציפוי בנוי מניילון קשיח הנמרח על הצבע ויחזיק לאורך שנים.

חלקם יקרים יותר מאחרים אבל באופן כללי הם עולים בין 750-1,200 ש"ח תלוי מה אתם צריכים.

לעוד פרטים על ציפוי נגד שריטות לרכב, לחצו על הקישור לאתר של טורבווקס