חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקסום משאבי אנוש עם גמישות המתאפשרת באמצעות גישה היברידית

מודל עבודה היברידי הוא שילוב של סוגים שונים של סידורי עבודה. זה יכול לכלול משרד, עובד מרחוק, או להשתמש במיטב משני העולמות על ידי הגמישות לבחור ביניהם. חברת היי בוב יצרה עבורכם את המאמר הבא הסוקר את השפעותיו של מודל עבודה היברידי על מחלקת משאבי אנוש.

מודל עבודה היברידי הוא טרנד מתפתח שמגדיר מחדש את מה שאנחנו יודעים על מקום העבודה. הרעיון מאחורי סגנון עבודה חדש זה הוא לשלב את המשרד הפיזי עם עבודה מרחוק על מנת ליצור מקום עבודה יעיל יותר שניתן לעצב לפי צרכי אורח החיים של הפרט.

דגמי עבודה היברידיים הם דרך מצוינת לחברות להציע את היתרונות של משרד מסורתי וגם של עבודה מרחוק. הם מועילים מסיבות רבות, כולל פרודוקטיביות מוגברת, שביעות רצון גבוהה יותר של עובדים ותקורה מופחתת.

השפעת מודל עבודה היברידי על מחלקת משאבי אנוש

חברת היי בוב טוענת שתפקידה של מחלקת משאבי אנוש התפתחה מלהיות רק ניהול עובדים, למתן הדרכה כיצד לנהל שינויים במקום העבודה וכן לסייע בהגברת שיתוף הפעולה בין מחלקות שונות.

בעבר, מחלקות משאבי אנוש הופרדו באופן מסורתי לשתי קטגוריות: "מחלקת משאבי אנוש כללית", שמטפלת בכל דבר מגיוס ועד הטבות, ו"מחלקת משאבי אנוש מומחית", המתמקדת בתחום ספציפי. עם זאת, עם הביקוש הגובר לכישרונות, חברות נאלצות למצוא דרכים חדשות לניהול המשאב האנושי שלהן. זה המקום שבו גישה היברידית באה לידי שימוש.

גישה היברידית פירושה שלארגון יש גם מחלקת משאבי אנוש כללית וגם מומחים במחלקת משאבי האנוש שלו. בדרך זו, הם מסוגלים לכסות את כל תחומי משאבי האנוש עם צוות מיוחד יותר וגם יש להם מומחה בכל תחום בעת הצורך.