חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנכ"ל אובליגור דני ליבנה אודות הסדרי חובות בעזרת אנשי מקצוע

דני ליבנה, מנכ"ל אובליגור, הוא מומחה ותיק בתחום הסדר החוב. עם ההבנה העמוקה שלו לגבי האתגרים שעומדים בפני אנשים ועסקים כשהם עמוסים בחובות, הוא מסביר מדוע ביצוע תהליך הסדר חוב יכול להיות כדאי מאוד. דני ליבנה מאמין שהסדר החוב מציע פתרון בר-קיימא להפגת מתח כלכלי ולסלול את הדרך לחופש כלכלי.

משא ומתן עם הנושים להפחתת החוב

דני ליבנה מדגיש את היתרון המשמעותי של הפחתת החוב שיכול להעניק הסדר החוב. באמצעות משא ומתן מיומן עם נושים, אובליגור שואפת להבטיח הפחתות משמעותיות בסכומי החוב העומדים על הפרק, מה שהופך את זה לאפשרי יותר עבור לקוחות להחזיר את חובותיהם. הפחתה זו לא רק מקלה על הנטל הפיננסי אלא גם מאפשרת ללקוחות להחזיר את השליטה על מצבם הפיננסי.

דני ליבנה מדגיש את חשיבות ההימנעות מפשיטת רגל. הסדר החוב משמש כחלופה יעילה להגשת בקשה לפשיטת רגל, שעלולות להיות לה השלכות שליליות ארוכות טווח על ציוני האשראי והמעמד הפיננסי. על ידי בחירה בהסדר חוב, אנשים ועסקים יכולים לפתור את חובותיהם מבלי לסבול את ההשלכות החמורות של פשיטת רגל, לשמר את כושר האשראי שלהם והזדמנויות פיננסיות עתידיות.

אובליגור מסייעת ללקוחותיה בהסדרי חובות

דני ליבנה מדגיש את תפקידה של אובליגור בסיוע ללקוחות לאורך תהליך הסדר החוב. אובליגור מספקת שירותי מו"מ מקצועיים, תוך מינוף המומחיות של מנהלי המו"מ המיומנים שלהם בעלי הבנה עמוקה בהתנהלות מול נושים. הגישה האישית שלהם מבטיחה שאסטרטגיות מותאמות למצבו הפיננסי הייחודי של כל לקוח, תוך התחשבות בגורמים כמו סוג וסכום החוב, ההכנסות וההוצאות. אובליגור מספקת גם תמיכה שוטפת, כולל ייעוץ לניהול פיננסי, משאבים והכוונה כדי לעזור ללקוחות לשמור על היציבות הפיננסית שלהם לאחר ההסדר.

לסיכום, דני ליבנה, כמנכ"ל אובליגור, דוגל בזכות הסדר החוב. הוא מאמין שהסדר החוב מציע ליחידים ולעסקים דרך קיימא להקלה כלכלית ולחופש. עם שירותי המשא ומתן המקצועיים של אובליגור, הפתרונות המותאמים אישית והתמיכה השוטפת, דני ליבנה והצוות שלו באובליגור מחויבים לסייע ללקוחות לנווט בתהליך הסדר החוב ולהשיג עתיד פיננסי מזהיר יותר.