חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מגוון הטיפולים שמציע רופא שיניים בקריות

רפואת שיניים מונעת

שירות רפואת שיניים מונעים הם אבן היסוד לשמירה על חיוך בריא. בדיקות וניקוי שיניים קבועים חיוניים לגילוי מוקדם ומניעה של בעיות שיניים. במהלך הפגישות עם רופא שיניים בקריות או בכל עיר אחרת בה בחרנו את רופא השיניים שלנו, תתבצע בדיקה יסודית, וחיפוש אחר סימנים של ריקבון, מחלות חניכיים וסרטן הפה. רופא השיניים יסיר רובד ואבנית, אשר יכולים לתרום לבעיות מסוג אלה.

רופא שיניים בקריות והליכי שיקום

לצד טיפולים מונעים שנוכל לקבל אצל רופא שיניים בקריות, קיימים גם שירותי שיניים משקמים אשר כל מטרתן יהיו שיקום שיניים שנפגעו מסיבות שונות. שירותים אלו כוללים מגוון הליכים, לרבות סתימות שיניים, כתרים, גשרים ותעלות שורש. סתימות שיניים משמשות למילוי חורים ולמניעת התפשטות העששת, בעוד שכתרים וגשרים משמשים להחלפת שיניים חסרות או פגומות חמורות. טיפולי שורש, לעומת זאת, יכולים להציל שן נגועה או דלקתית בתוך העיסה.

השתלות וקוסמטיקה דנטלית

השתלת שיניים היא פתרון כמעט מסורתי להחלפת שיניים חסרות. הטיפולים כוללים מיקום ניתוחי של עמודי טיטניום לתוך עצם הלסת, מה שאמור לספק בסיס יציב לשיניים מלאכותיות. שתלים הם לא רק אסתטיים, אלא גם מתפקדים כמו שיניים טבעיות, ומאפשרים למטופלים לאכול, לדבר ולחייך בביטחון. פרותודונטיה היא מומחיות המתמקדת בתכנון, בנייה והתאמה של שיניים מלאכותיות, כולל כתרים, גשרים ותותבות, לרוב בשילוב עם השתלות שיניים.

כמו כן גם שירותי רפואת שיניים קוסמטיים נועדו לשפר את האסתטיקה של חיוך המטופל. טיפולים אלה כוללים הלבנת שיניים, ציפוי ויישור שיניים. הליכי הלבנת שיניים יכולים להסיר ביעילות כתמים ושינויי צבע, ולספק חיוך בהיר יותר. ציפויים, קונכיות חרסינה דקות, משמשים להסתרת פגמים, בעוד שטיפולים אורתודנטיים כמו פלטה ויישור יכולים ליישר שיניים לא מיושרות לחיוך הרמוני יותר.