חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל הפרטים אודות הליך מחיקת חובות עם חברת אובליגור

אובליגור, חברה מתמחה להסדר חובות, מציעה הליך מחיקת חובות מובנה ואמין כדי לסייע לאנשים פרטיים ועסקים הנאבקים עם חובות עצומים. להלן סקירה כללית של הליך מחיקת החוב שסופק על ידי אובליגור:

הפעולות הבסיסיות בהליך מחיקת חובות – אובליגור

הערכה ראשונית: המתחייב מתחיל בביצוע הערכה יסודית של מצבו הפיננסי של הלקוח. זה כולל סקירת חובות, הכנסות, הוצאות וכל קשיים פוטנציאליים שעלולים לזכות במחיקת חובות. הערכה ראשונית זו מסייעת לאובליגור להבין את הנסיבות הספציפיות של הלקוח ולקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר.

אסטרטגיה מותאמת: בהתבסס על ההערכה, אובליגור מפתחת אסטרטגיה מותאמת אישית למחיקת חובות. אסטרטגיה זו מותאמת למצבו הפיננסי הייחודי של הלקוח ולוקחת בחשבון גורמים כמו סוג וגובה החוב, יכולת התשלום של הלקוח ועוד.

 משא ומתן עם נושים: מנהלי המשא ומתן המנוסים של אובליגור עוסקים בשמם בתקשורת ישירה עם נושי הלקוח. הם פועלים למשא ומתן על הסדר חובות או הסדר ביטול לטובת הלקוח. מדובר בהצגת מצוקה כלכלית של הלקוח ומתן תיעוד תומך בתיק למחיקת חובות.

פעולות נוספות בהליך מחיקת חובות עם חברת אובליגור

תיעוד ותמיכה אובליגור מסייעת ללקוחות באיסוף והכנת התיעוד הדרוש לתמיכה בתביעות מחיקת החוב שלהם. זה עשוי לכלול דוחות כספיים, דפי בנק, חשבונות רפואיים או כל ראיה רלוונטית אחרת.

הסכם פשרה: מרגע שהושג הסכם עם הנושים, חובה מבטיח שכל התנאים וההגבלות של הסדר החוב או ביטולו מתועדים בהסכם פשרה פורמלי. הסכם זה מתאר את סכום החוב המופחת או את המחילה המוחלטת של החוב, וכן כל החזר או התחייבויות משפטיות.

מעקב ותמיכה: החייב ממשיך לעקוב אחר התקדמות תהליך מחיקת החוב ומעניק תמיכה שוטפת ללקוח. הם מבטיחים שכל הצדדים המעורבים עומדים בתנאי הפשרה המוסכמים. במידת הצורך, אובליגור יכולו גם לסייע בתוכנית ההחזר, התקצוב והניהול הפיננסי כדי לעזור ללקוחות להחזיר לעצמם את השליטה על הכספים שלהם.

לאורך הליך מחיקת החוב, אובליגור שואפת לספק תהליך שקוף ואמין, ללוות את הלקוחות צעד אחר צעד לקראת סילוק חובות. המומחיות שלהם בהסדרי חובות, כישורי משא ומתן ומסירות לרווחת הלקוחות מאפשרים להם לנווט ביעילות את המורכבות הכרוכה בהשגת מחיקת חובות מוצלחת.