חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היתרונות והכיף שבחוגי שחייה לילדים

היתרונות והכיף שבחוגי שחיה לילדים

ילדים ובני נוער יכולים לבצע מגוון רחב של פעילויות אשר יעזרו להם לפרוק אנרגיה ולבצע פעילות ספורטיבית בריאה עבורם, בין אם מדובר באימוני כדורגל סדירים ועד אל משחקי חברה שונים. אבל כדי להבטיח התפתחות תקינה, גם מנטלית וגם פיזית נוכל לעשות זאת בעזרת חוג שחיה עבור ילדים. פעילות ספורטיבית במים כוללת בתוכה מספר גדול של יתרונות, אשר יוכלו לעזור בשלבי התפתחות של הילד החל מגיל חצי שנה וכמובן עד אל גילאים מאוחרים כמו גיל הזהב. כחלק מהיתרונות המאפיינים כישורי שחיה, הוא כמובן יכולת להגיע אל רוגע גם עבור ילדים הנושאים הפרעות קשב וריכוז. 

יתרונות מנטליים ופיזיים

חוג שחיה לילדים מעניק לא מעט יתרונות שיפתחו את גופם של הילדים בגיל צעיר, כך למשל פעילות של שחיה גורמת להפעלה של כל הגפיים בעת ובעונה אחת. על כן מחקרים גילו כי פעילות שכזו מאפשרת חיווט בריא יותר של הנוירונים במוחם של ילדים וגם של מבוגרים, כאשר למבוגרים פעילות זו הוכחה כמעולה לצמצום הסיכון בפיתוח מחלות כמו דמנציה או אלצהיימר. לצד זאת יכולים היפראקטיביים במיוחד יוכלו למצוא בשחיה את המקום עבורם, שכן בחצי שעת שחיה הגוף שורף מעל למאתיים קלוריות. 

הכיף והיתרונות לשנים הבאות

מלבד יתרונות מנטליים והפעלה של מגוון שרירים בגופם של הילדים בזמן השחיה, חוגי שחיה לילדים מאפשרים להם גם להיפתח ולהכיר חברים נוספים ולייצר אינטראקציות עם חבריהם לחוג. דבר שגם יגדיל את מעגל החברים שלהם וכן יעלה את הבטחון העצמי. כמו כן השחיה כוללת בתוכה גם חיזוק הטונוס של השרירים, הרבה יותר מאשר פעילות אירובית אחרת. כך יוכלו גם הילדים לחזק את העצמות הנמצאות בהליך גדילה.