חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם שווה לשלם שכר טרחה לעורך דין ביטוח סיעודי?

שכר טרחה עורך דין ביטוח סיעודי – שווה לשלם או אפשר לחסוך?

שכירת שירותיו של עורך דין תמיד תלווה בתשלום שכר טרחה. שכר טרחה עורך דין ביטוח סיעודי יכול להיות אחוז מהתגמולים בהם הלקוח יזכה מחברת הביטוח, סכום קבוע מראש או על בסיס הצלחה בתביעת הסיעוד או הייצוג הכולל. הרבה מהאנשים שזקוקים לתגמולי הסיעוד, מהמוסד לביטוח הלאומי או מחברת הביטוח בה הם מבוטחים, מתלבטים האם נכון להם לשלם שכר טרחה עורך דין ביטוח סיעודי, או לפעול באופן עצמאי ולשמור את כל התגמולים לטובת הטיפול והתמיכה במצבם.

בדרך כלל החלטה כזו שלא לשלם שכר טרחה עורך דין ביטוח סיעודי נובעת מהאמונה כי ניתן להתמודד עם התהליכים הבירוקרטיים לבד ואין צורך בעזרה מגורם חיצוני. אמנם, הנחה זו במרבית הפעמים תהיה שגויה ואף מסוכנת. כדי שתוכלו להמשיך את שגרת החיים שלכם בידיעה שיש מי שמנהל את התהליכים המורכבים עבורכם, יש צורך בהשכרת שירותיו של עורך דין כזה.

שכר טרחה עורך דין סיעודי הוא השכר הכולל מספר שירותים מאוד משמעותיים להליכי התביעה. כך למשל – עורך דין ביטוח סיעודי יהיה מקצועי מספיק כדי להכווין אתכם לאיזה סוג של תיעוד עליכם לאסוף לקראת התביעה, כמו גם הדרך הנכונה ביותר למלא את טפסי הגשת התביעה. שכר טרחה עורך דין ביטוח סיעודי כולל גם הסבר מעמיק ומקצועי שבעקבותיו תבנו בדיוק מה מגיע לכם על פי הפוליסה שעליה אתם חתומים ומהן התוצאות המשוערות של ההליך.

תביעות סיעוד יכולות להיות מורכבות עד מאוד ולהימשך זמן רב אם לא מנהלים אותן בצורה מקצועית ונכונה. כדי לאפשר לעצמכם ולבני משפחתכם להתמודד עם המצוקה אליה נקלעתם במהירות וביעילות, מוטב לשלם שכר טרחה עורך דין ביטוח סיעודי.

מהם המרכיבים של שכר טרחה עורך דין ביטוח סיעודי?

יש כמה קריטריונים שמשפיעים על גובה שכר טרחה עורך דין ביטוח סיעודי, והם דומים לגורמים המשפיעים על שכר טרחה של עורך דין מכל התחומים:

  1. מידת המורכבות של התביעה

ככל שהתביעה תהיה מורכבת יותר ותצריך התעסקות מעמיקה יותר מול חברת הביטוח והביטוח הלאומי, כך עורך הדין ישקיע יותר מזמנו במקרה שלכם, ויהיה ראוי לתגמול גבוה יותר.

  1. הוותק והניסיון של עורך הדין

עורך דין ותיק ומנוסה הוא עורך דין שיכול להביא לסגירת ההליך שלכם ביעילות ובמהירות גדולות יותר ועל כן הוא עשוי לתמחר את שירותו גבוה יותר מעורכי דין צעירים ופחות מנוסים.

  1. סוג שכר הטרחה שהוא דורש

כפי שציינו קודם, שכר טרחה עורך דין ביטוח סיעודי יכול להיות קבוע מראש או על פי אחוזים מהכסף שתקבלו מהביטוח. על כן מדובר על גורם משפיע כיוון שאם שכר הטרחה יגבה על פי אחוזים בתביעה גדולה, יכול להיות שתצטרכו לשלם יותר.